تحلیلی و حبری
جهت شادی روح مطهر شهدا و امام شهدا و تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) صلوات

مظالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  رسا و آدرس mpapg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 58735
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 132
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 5
بازدید سال : 47
بازدید کلی : 58735
29دی روز ملی مردم غزه گرامی باد

غزه کشوری کوچک در کرانه باختری و د ر کنار دریای سرخ و هم مرز با فلسطین که سالها در مقابل زیاده خواهی اسرائیل ایستاده است. کشوری که در طی چند جنگ بزرگ در مقابل اسرائیل ایستاد و مقاومت کرد و در مقابل همه وحشی گری و جنایات جنون امیز که حتی صدای اعتراض مردمان دیگر جهان را در اورد ایستاد و از مرز و شرف و مذهب و ناموس خود دفاع کرد.و  اسرائیلی که در جنگ سوم که کودکان مردمان بی پناه را آماج حملات خود قرار داده بود زبان به شکست در این جنگ ها گشود که در مقابل یک کشور کوچک نتوانست به پیروزی و اهداف خود دست یابد. اما علاوه بر آن مردم غزه بخصوص  جوانان رزمنده و شهادت طلب نگذاشتند سردمداران اسرائیل خواب راحت داشته باشند اعتراف نتانیاهو در کنگره آمریکا که در جنگ غزه 16000 موشک حماس به سوی تل آویو اثابت کرد که ما مجبور به تشکیل جلسات در پناهگاهها بودیم دلیل بر این ضعف و زبونی ارتش توخالی اسرائیل است. این روز و مقاومت مردم غزه مبارک باد

تعداد بازدید از این مطلب: 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اکنون صدای اعتراض شیخ نمر بهتر بگوش مسلمانان جهان می رسد

 

شیخ نمر باقر نمر علم و روحانی برجسته شیعی عربستان که صدای اعتراض او به رفتار ها و قوانین ال سعود موجب دستگیری او بعد از سه سال زندانی با حکم اعذام او دیروز اجرا گردید تا بتواند صدای اعتراض او را خاموش کند. شیخ نمر شهید شد اما صدای اعتراش او را مسلمانان در طایف و قطیف و بحرین و یمن ودیگر بلاد اسلامی سر داده و مرگ بر ال سعود شعار خو د کرده اند.عربستان که امروز درچند مشکل درون خاندانی خود و چند مشکل خارجی مانند حمایت از داعش و آلت و دست نشانده بودن باآمریکا و اسرائیل و نیز گرفتار شدن در باتلاق جنگ با یمن خود غرق در نابودی قرار گرفته است چگونه می تواند صدای اعتراضات دیگر مسلمانان را نه مسلمانان شیعه بلکه مسلمانان اهل سنت را خامو ش کند. تا کجا می خواهند راه تاریک بی تدبیری و بی کفایتی خود را طی کنند و عهده دار به ظاهر ام القرای اسلامی گردند. فاجعه جان باختن هزاران نفر از حجاج مسلمان در حادثه منا که خشم مسلمان را بر انگیخت و نمونه ای از بی تدبیری آنان دراداره امور کشور است می توانست آنان را از خواب غفلت بیدار کند .به راه انداختن جنگ با یمن در حمایت از منصور هادی رئیس جمهور مستغفی و دست نشانده غرب و زمین گیر شدن در این جنگ با یمن هیچ عادی برای عربستان نداشته است بلکه موجب رعب و وحشت مردم کشور شده است حمایت از داعش این گروهک تروریستی با کمک های مالی موجب نفرت انان در میان کشورهای مسلمان شده است که نتیجه آن جز بلند شدن اعتراض صدها شیخ نمر فایده دیگری برای عربستان و خاندان ال سعود نحواهد داشت.

مقام معظم رهبری در دیدار با شرکت کنندگان کنفرانس وحدت اسلامی (سه شنبه 8/10/1394) فرمودند من از سیاستمداران امیدی ندارم اما از شما علمای اسلام می خواهم تبین وضع موجود کنید و روشنگری کنید. یقینا باید اجلاس سران کشورهای اسلامی نسبت به این موضوع و وقایع جهان اسلام حساس باشد باید مجالس کشورهای اسلامی برای جهان اسلام چاره جویی نمایند تا موجب صلح و امنیت و آرامش در جهان اسلام گردد. لذا این واقعه و شهادت شیخ نمر را به آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و عموم مسلمانان و جهان تشیع تسلیت عرس نمده و امیداوریم که خون شهید شیخ نمر با زوال خاندان آل سعود به ثمر بنشیندو انشاء الله

تعداد بازدید از این مطلب: 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


9دی روز بصیرت و دلداگی مردم به امام و انقلاب و رهبری است

تاریخ حماسه حضور ملیونی مردم در 9دی نه تنها در تهران بلکه جای جای ایران اسلامی نشانگر  دلدکی ملت ایران به انقلاب و نظام اسلامی و بیعت با رهبر و مقتذای خود بود  روز اتمام حجت با دشمنان خارجی وداخلی بود که ما هنوز در صحنه  هستیم و نخواهیم گذاشت که این انقلاب توسط شما دستخوش تغیرات و ناملایمات گردد.

اگر چه دشمن با یک طراحی نازیوی از پیش تعین شده در انتخابات 1388 قصد یک انقلاب رنگی و مخملی مانند اوکراین و گرجستان و رومانی را در ایران داشت  تا بتواند با پروزه تغلب و جمایت از یک کاندیدای خاص صحنه میدان را به میل خود رقم بزند و هرجند تا حدودی توانست صحنه کشور را  اشفته کند و حتی برخی از نفوذی های داخلی و فرصت طلبان  را در این زمینه موثر بودند اما حضور ملیونی مردم در روز 9 دی 1388 در تهران و شهرستانها پایان دادن به  اقدامت دشمن در داخل کشور بود.

 9 دی ماهیت برخی از افراد و سر شاخه های احزاب داخلی را مشخص کرد برخی از افراد که با همه سوابق انقلابی و اجرایی کشور خود را از قطار انقلاب پیاده کردند و راه خود را از مردم و انقلاب جدا نمودند باید به هوش باشیم دشمن در هر زمینه ای مترصد فرصت در جهت ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است. راه اندازی صدها شبکه ماهوره ای و تلویزیونی و سایت های انترنتی  و ترویج فحشا و فساد و ایجاد نارضایتی عمومی  فقط و فقط یک هدف را داشته و دارند تا نظام اسلامی را نا کار امد و بی ثبات سازند.

 ملت ایران باید به هوش باشند از فتنه 88 با نگاه عبرت بنگرند و در اسفند 94 با نگاه نفوذ دشمن بیاندیشند که  ممکن است در حال طراحی ستاریوی جدید در کشور باشد  داشتن بصیرت و در خط امام و رهبری بودن مهمترین خصسصه ای است که می تواند دشمن را مایوس نا امید کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود