تحلیلی و حبری
جهت شادی روح مطهر شهدا و امام شهدا و تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) صلوات

مظالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  رسا و آدرس mpapg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 58741
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 132
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 11
بازدید سال : 53
بازدید کلی : 58741
بسیج عصاره ملت و نماد افتخار و اقتدارملت ایران

 

در انقلاب اسلامی ایران تشکیل بسیج تبلور عینی انسانهای مومن و مبارکی است که در سایه تبیین رسالت در این روزگار استعداد های فطری شکوفا شد و برای قیام به قسط حرکت کردند و یک بار پتانسیل انقلاب و جبهه حق را در تاریخ متبلور ساختند.

 بسیج معنایی است بس شگرف و مفهومی بس عمیق که حاوی ارزشها و آرمانهای خدایی است و همان لشکر مخلص خداست که به همراه پیامبر در تمامی صحنه ها و مصافها حضور داشت و در عصر انقلاب و جنگ تحمیلی جانانه وارد میدان شد و از ناموس و شرف و دین ملت ایران دفاع نمود و رشادت و حماسه را برای مردم جهان به نمایش گذاشت.

بسیج جایگاهی است ملکوتی که امام عزیز آن را مدرسه عشق و مکتب شاهدان و عاشقان  یاد کرده است و فرموده اند بسیج معراج اندیشه پاک اسلامی است. مکانی است برای آموختن و چگونه زیستن که دوکوهه ها و قلاویزان و فکه ها  و بالاتر شلمچه و دهلاویه نشان از بی نشانی نامداران عاشق و عارف می کند.

 حقیقتابسیج در همه صحنه  در تقابل با دشمن درونی و داخلی و دشمن بیرومنی در جنگ 8 ساله دفاع مقدس یرفراز بیرون آمد. ا اخلاص و ولایت مداری و تبعیت از رهبری زمان و در صحنه بودنش است که بسیج و نام ان در جهان متبلور و درخشان می شود نامش رعشه بر اندام دشمنان می اندازد  لذا ضمن یا و نام پیر و مراد امام عارفان بزرگ بسیجی جهان جضرت امام خمین(ره) و گرامیداشت یاد و نام شهدای بسیج و ایثارگران انقلاب اسلامی این هفته بسیج را به همه بسیجیان تبریک و تهنیت عرض می شودو

 

تعداد بازدید از این مطلب: 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جنایت داعش در فرانسه و ترویج موج اسلام هراسی در غرب

حادثه حمله تروریستی در فرانسه که منجر به کشته  و مجروح شدن قریب 500 نفر در فرانسه در یک مراسم که داعش مسئولیت این حمله را پذیرفته است اذهان همه مردم بخصوص مردم غرب و فرانسه را به این مسئله سوق داد که وجود گروه تروریستی داعش یک گروه خطرناک در جهان است و برای آن به مقابله برخواست. گروهی که خود دست پرورده و حامی آن در منطقه بودند اکنون کار تروریستی آنان به کشورهای اروپایی رسیده است اولاند رئیس جمهور فرانسه که در دوسال پیش از گروه داعش حمایت می کرد و فت ما به مخالفان خود در سوریه حمایت می کنیم دیروز ضمن عصبانیت ، تیغ حملات خود را به اسلام  نشانه گرفت و یک بار اسلام هراسی را متوجه ملت خود کرد. اوباما  که بارها از داعش حمایت خود را اعلام کرده بود در سخنانی شبیه به اولاند فرمود که اسلام گروههایی خطرناک و قسی القلب زیاد دارد.

 اما جای این سوال است  حامیان مالی و تسلیحاتی این گروه در جهان چه کسانی هستند کشورهایی که سلاح و تدارکات در اختیار این گروه قرار می دهند و روز به روز مسلمانان را در عراق و سوریه و افغانستان و دهها کشور مسلمان می کشند و موجب رعب و وحشت و آوارگی مردم این سرزمین ها شده اند چه کسانی هستند؟  غربی ها و مردم فرانسه و دیگر ملل خصوصا امریکا بدانند که آنان سگ های هاری  را تربیت کرده اند که اکنون خود آنان را دریده است و دیر و یا زود اگر اقدامی در مبارزه با انان نکنند مسلما ترور و خون ریزی کشورهای انان را در خواهد گرفت. امروز نجات کشور سوریه و عراق و دیگر بلاد اسلامی حتی اروپایی مبارزه  داعش  بیرون راندن و پاکسازی این بلاد  از گروه داعش است که تا صلح و سازش در جامعه حکمفرما شود . اسلام دین رحمت و مهربانی است هیچگاه بدنبال خونریزی و جنگ نبوده است  و این همه جنایت و خونریزی نتیجه  سیاست ها  توطئه های دشمنان در جهان اسلام است. اما غربی ها و مردم فرانسه بدانند مسلمانان جهان از این عمل خفت بار داعش تنفر و بیزاری جسته و خواهان مقابله با گروه داعش هستند

تعداد بازدید از این مطلب: 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


لایحه خروج از رکود اقتصادی یادر رکود باقی ماندن اقتصاد

بلاخره بعد از چند ماه وعده دولت که لایحه خروج از رکود اقتصادرا ارائه خواهد داد تا اقتصاد ایران رونق بگیرد با اعطای وام خرید کالا و خرید خودرو به سر رسید که تا با  اعطای این وام به ظاهر بلند اما کوتاه بتواند هم قدرت خرید مردم را بالا ببرد و هم اقتصاد ایران رونق بگیرد . هرچند نفس این عمل خوب است اما همه راه حل اقتصاد ایران نیست اگر شاید مردم با دریافت وام بتوانند به قدرت خرید یک خودرو یا لوازم زندگی دست یابند  اما گرفتار پرداخت وام با اقساط بالا خواهند سد که خود یک آسیب به اقتصاد خانواده است وامی که بعد از 7 سال باز پرداخت با احتساب سود 16درصدکمتر از وام اصلی نخواهد بود.

 این طرح علاوه بر انکه به بنیان اقتصاد خانواده بکند سبب سود و منفعت بانک های عامل و شرکت های تولید کنند خواهد شد . جای سوال است آیا مگر قبل از این مردم از طریق اقساط با وام مناسب  نسبت به خرید کالا و خودرو اقدام نمی کردند؟ مسلما  بسیاری از شرکت های خودرو ساز مانند سایپا و ایران خودرو اقدام به این وام می کردند اما اقتصاد کشور از رکود خارج نشد؟ گذشته از این همه مشکل اقتصادی مردم درخرید خودرو و وام کالا نیست چند درصد مردم خواهان خرید خودرو و یا لوازم زندگی باشند. مشکل ارزاق مردم با کدام لایحه حل می شود؟ با کدام طرح می توان مشکل بیکاری ، طلاق را حل کرد؟ دولت مردان و اقتصاد دانان باید در طی طریق اول معیشت مردم و سپس بکاری را درنظر بگیرند بعد خودرو و لوازم زندگی. اتکا به اقتصاد مقاومتی و کاهش واردات قند و برنج و چای و بنزین  و دیگر اقلام زنذگی جز لایحه رکود باشد .

تعداد بازدید از این مطلب: 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


8 آبان سالروز شهادت شهید حسین فهمیده گرامی باد

 

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود