اکنون صدای اعتراض شیخ نمر بهتر بگوش مسلمانان جهان می رسد
تحلیلی و حبری
جهت شادی روح مطهر شهدا و امام شهدا و تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) صلوات

مظالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  رسا و آدرس mpapg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 58850
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 132
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 40
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 120
بازدید سال : 162
بازدید کلی : 58850
اکنون صدای اعتراض شیخ نمر بهتر بگوش مسلمانان جهان می رسد

 

شیخ نمر باقر نمر علم و روحانی برجسته شیعی عربستان که صدای اعتراض او به رفتار ها و قوانین ال سعود موجب دستگیری او بعد از سه سال زندانی با حکم اعذام او دیروز اجرا گردید تا بتواند صدای اعتراض او را خاموش کند. شیخ نمر شهید شد اما صدای اعتراش او را مسلمانان در طایف و قطیف و بحرین و یمن ودیگر بلاد اسلامی سر داده و مرگ بر ال سعود شعار خو د کرده اند.عربستان که امروز درچند مشکل درون خاندانی خود و چند مشکل خارجی مانند حمایت از داعش و آلت و دست نشانده بودن باآمریکا و اسرائیل و نیز گرفتار شدن در باتلاق جنگ با یمن خود غرق در نابودی قرار گرفته است چگونه می تواند صدای اعتراضات دیگر مسلمانان را نه مسلمانان شیعه بلکه مسلمانان اهل سنت را خامو ش کند. تا کجا می خواهند راه تاریک بی تدبیری و بی کفایتی خود را طی کنند و عهده دار به ظاهر ام القرای اسلامی گردند. فاجعه جان باختن هزاران نفر از حجاج مسلمان در حادثه منا که خشم مسلمان را بر انگیخت و نمونه ای از بی تدبیری آنان دراداره امور کشور است می توانست آنان را از خواب غفلت بیدار کند .به راه انداختن جنگ با یمن در حمایت از منصور هادی رئیس جمهور مستغفی و دست نشانده غرب و زمین گیر شدن در این جنگ با یمن هیچ عادی برای عربستان نداشته است بلکه موجب رعب و وحشت مردم کشور شده است حمایت از داعش این گروهک تروریستی با کمک های مالی موجب نفرت انان در میان کشورهای مسلمان شده است که نتیجه آن جز بلند شدن اعتراض صدها شیخ نمر فایده دیگری برای عربستان و خاندان ال سعود نحواهد داشت.

مقام معظم رهبری در دیدار با شرکت کنندگان کنفرانس وحدت اسلامی (سه شنبه 8/10/1394) فرمودند من از سیاستمداران امیدی ندارم اما از شما علمای اسلام می خواهم تبین وضع موجود کنید و روشنگری کنید. یقینا باید اجلاس سران کشورهای اسلامی نسبت به این موضوع و وقایع جهان اسلام حساس باشد باید مجالس کشورهای اسلامی برای جهان اسلام چاره جویی نمایند تا موجب صلح و امنیت و آرامش در جهان اسلام گردد. لذا این واقعه و شهادت شیخ نمر را به آقا امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و عموم مسلمانان و جهان تشیع تسلیت عرس نمده و امیداوریم که خون شهید شیخ نمر با زوال خاندان آل سعود به ثمر بنشیندو انشاء الله



تعداد بازدید از این مطلب: 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود