جنایت داعش در فرانسه و ترویج موج اسلام هراسی در غرب
تحلیلی و حبری
جهت شادی روح مطهر شهدا و امام شهدا و تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) صلوات

مظالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  رسا و آدرس mpapg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 58913
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

کل مطالب : 132
کل نظرات : 3

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 103
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 183
بازدید سال : 225
بازدید کلی : 58913
جنایت داعش در فرانسه و ترویج موج اسلام هراسی در غرب

حادثه حمله تروریستی در فرانسه که منجر به کشته  و مجروح شدن قریب 500 نفر در فرانسه در یک مراسم که داعش مسئولیت این حمله را پذیرفته است اذهان همه مردم بخصوص مردم غرب و فرانسه را به این مسئله سوق داد که وجود گروه تروریستی داعش یک گروه خطرناک در جهان است و برای آن به مقابله برخواست. گروهی که خود دست پرورده و حامی آن در منطقه بودند اکنون کار تروریستی آنان به کشورهای اروپایی رسیده است اولاند رئیس جمهور فرانسه که در دوسال پیش از گروه داعش حمایت می کرد و فت ما به مخالفان خود در سوریه حمایت می کنیم دیروز ضمن عصبانیت ، تیغ حملات خود را به اسلام  نشانه گرفت و یک بار اسلام هراسی را متوجه ملت خود کرد. اوباما  که بارها از داعش حمایت خود را اعلام کرده بود در سخنانی شبیه به اولاند فرمود که اسلام گروههایی خطرناک و قسی القلب زیاد دارد.

 اما جای این سوال است  حامیان مالی و تسلیحاتی این گروه در جهان چه کسانی هستند کشورهایی که سلاح و تدارکات در اختیار این گروه قرار می دهند و روز به روز مسلمانان را در عراق و سوریه و افغانستان و دهها کشور مسلمان می کشند و موجب رعب و وحشت و آوارگی مردم این سرزمین ها شده اند چه کسانی هستند؟  غربی ها و مردم فرانسه و دیگر ملل خصوصا امریکا بدانند که آنان سگ های هاری  را تربیت کرده اند که اکنون خود آنان را دریده است و دیر و یا زود اگر اقدامی در مبارزه با انان نکنند مسلما ترور و خون ریزی کشورهای انان را در خواهد گرفت. امروز نجات کشور سوریه و عراق و دیگر بلاد اسلامی حتی اروپایی مبارزه  داعش  بیرون راندن و پاکسازی این بلاد  از گروه داعش است که تا صلح و سازش در جامعه حکمفرما شود . اسلام دین رحمت و مهربانی است هیچگاه بدنبال خونریزی و جنگ نبوده است  و این همه جنایت و خونریزی نتیجه  سیاست ها  توطئه های دشمنان در جهان اسلام است. اما غربی ها و مردم فرانسه بدانند مسلمانان جهان از این عمل خفت بار داعش تنفر و بیزاری جسته و خواهان مقابله با گروه داعش هستند



تعداد بازدید از این مطلب: 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود